Hemma från Kalv :)

Hej !
Pappa och jag åkte ju till Kalv eftersom de e alla helgons helgen elr va man säger och min fatser e ju begraven i Kalvs kyrka .. :(

Men iaf så har jag varit på Gekås i Ullared och där har jag då fått med mig hem lite saker .. bl.a en tavla på EDWARD !! Remember me filmen och lite katt saker och lite annat :P
Sen på kvällen i lördags så gick jag och pappa till min fasters grav (kyskogården är sjukt nära huset) och vi hade satt dit rosor lite tidigare på dan och dom hade det kommit frost på och kolla va vackra dom va :



Foto av Miiiig, är man bäst på att ta bilder elr haha nää men dom e väldigt vackra :D



:(


Bild på min vackra tavla :



Fin va ;)

Mmm, deklar haha xD

Men nu ska jag göra nått annat, hoppas alla har haft ett bra höstlov :D


Kommentarer
Postat av: Maija

Fin bild, den med dom frusna rosorna! ") <33

2010-11-09 @ 16:52:20
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0