Här sitter jag och myyser :D

Heej :)

Från igår kväll till idag har ja sovit över hos Alice (och hon har börjat blogga igen :D), Tova va oxå me och de va sjuukt roligt !! xD Vi va sjukt flummiga igår kväll .. vi va uppe hela natten !! Utan att sova !! Jag har inte sovit, itan bara ''slumrat'' till lite ibland men de räknas inte. ¨

I morese så kolla vi på Tv, elr de gjorde vi hela natten i för sig men så såg ja att de va ''Adventureland'' som Kristen Stewart e me i O.o Självklart ville vi kolla, den va ganska bra :)  Och nu när jag har kommit hem så sitter jag här vid tv:n och ser på ännu en film med Kristen Stewart ! Jag kollar såklart på den här oxå .. ''In the land of women'' :) På den tiden Kristen va blond faktiskt xD

Posterna på filmerna :



Jaa, ni ser nog vilken de e :)



Den är bra hittils :)

Nu ska jag kolla vidare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0