Fääänimaj :D

Tjenare !

Den här veckan har gått fort och därför är rubriken ''Fäänimaj'' xD Men den har faktiskt gått fort enligt mig, de känns som de va Tisdag igår :P

Idag så har de varit roligt i skolan, musiken har varit roligt och ganska lugn för en gångs skull :) Man blir ju lite glad av sånt ..
Keramiken gick bra och allt har varit som vanligt lixom '')

Men nu ska jag göra lite andra saker. Jag stör mig på att när jag ska länka till folk på Facebook så vill de inte funka !! :(

Hej då :P



En bild på Findus när han va liten kattunge :) Han e såå söt, tog kort från en bok jag har flr ganska länge sen men jag bara tog nån random bild lixom ;)

Jag är glad igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0