Edward äcklig ?

Hej ")

Min kompis säger att Edward är äcklig ? Asså seriöööst ? Jag kan typ inte komma över detta !!
Alla Där Ute Som Inte Gillar Edward .. GÖR INTE DET DÅ, HA ERA VACKRA DRÖMMAR OM JACOB, MEN NI GÅR MISTE OM NÅGOT VACKRARE ÄN JACOB o.O KAN NI TÄNKA ER .. EDWARD RULES THE F**CKING ALL !! FÄÄÄNIIMMAAAAJ VA LEDSEN JAG BLIR :'(

Såå, ville bara få ut mina aggrisioner (ingen aning om svatvningen?) mot Team Jacob (och Jacob) .. men man får ju tycka som man vill .. :(

Det har varit en ganska rolig dag :D Keramiken va trevlig och jag har haft roligt ..

Hej då :D

Kan inte lägga upp bilder, de e nån knäpp .. men Edward går ingenstans, bildbevis haha xD

Här kommer en liten bild på honom .. :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0