Ebba Idag :)

Hej !

Idag hare varit prao, ja praoar på SEB, där min mamma jobbar och jag har varit i kundtjänst.. stått i ''kassan'' lite och varit med på möten och på morgonen va ja och räkna pengar, aldrig sätt så mycke pengar i hela mitt liiv ! :O
Såg Hedda som praoa på Expert där i Skärholmen .. jag praor oxå där :)
Jaa, sen när ja åt lunch me mamma så gick vi in på HM och det gick 5 minuter och jag kom ut med 2 tröjor och 2 linnen :P De va lite ovaligt enligt mig eftersom jag alfrig brukar hitta saker .. jag köpte lösnaglar och en fransk manikyr penna, så man kan måla dit de vita längst fram på nageln änklare ^^

Sen nör praoen va slut för dagen (xD) så åkte jag hem med mamma, och så var ja me Ebba :)
Vi har bara pratat och kollat lite på datan, hon gick hem för en stund sen.. men vi hade sjukt roligt åt gamla saker, skämde ut mig själv totalt i Tomtberga asså .. kan inte riktigt göra de nu, i Södertörn .. eftersom jag inte känner alla så bra och har gått där så länge, men ändå .. :(

That's all for today :) vet inte ens om man kan säga så men aja, hej då haha xD

Kommentera gärna vad ni tycker om min header som jag la upp i förra inlägget :D



Ebba och jag innan Eclipse Premiären :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0