BeachVolleyBoll xD

Tjeena alla !!

Idag efter bilden och lunchen så hade vi idrottsdag, jag hade valt beachvolleyboll (ball eller va säger man ??) och det var inte så jätte roligt :S   Det var roligt att köra två och två men inte turneringarna men 12 pers ungefär, vet att jag inte ska ta de nästa gång :P Men hemskt va de ju inte. Vi var ju i en lokal med sand och allt ;) Men det var jobbigt att gå runt i men aja ..
Sen följde ja me Tova till Stockholm Central för hon ska till Göteborg o praoa, så jag väntade där med henne på hennes pappa :)
 Det va roligt .. vi hade sjukt roligt på tåget till centralen, Tova och jag satt och drev att vi typ trodde att de stod fel på alla skyltar och sa att vi va på fel stationer och så, som när vi va i Huddinge så ba ''Amen, vi va ju precis i Huddinge, och jag känner igen mig .. vi e helt klart i Stuvsta, asså varför säger dom fel hela tiden då ?'' typ så, alla måste trott vi va helt dumma hahaha, vi ba ''De måste ju vara första april elr nått, asså seriöst !!'' HAHAHA !!
Några måste ha fattat att vi drev ju men ändå kul haha XD !!!

Men nu ska jag göra lite andra saker ... hej då :)



Gjorde den lite större här så lite suddig, inte så egentligen, men va tycker ni ?

Fin ? Säg vad jag kan göra bättre på min nya header (kanske) ?


Kommentarer
Postat av: Karro ♥

Den var fin =) Fast kanske en annan bild där man ser mer hur du ser ut på riktigt :P Men annars va den jättebra =)

2010-11-24 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0