3 december x)

Hej !
Ja längtar såå tills jag får min Eclipse Dvd och alla grejjerna som va me i ''paketet'' :P 3 december kommer de .. fast jag får de säkert på julafton xD

Idag så har dagen varit ganska långtråkig, men det har hänt mycke !! En sak och sen en annan sak "( Asså jag kunde bara inte hitta den .. blir så ledsen .. tänk om jag aldrig hittar den :( Men dåså .. har jag gjort .. av med en viss summa pengar :@ KÄÄTHJÄÄ !! Ni kanske undrar varför jag inte säger vad men enligt mig tycker jag inte att de e så smart .. :S

Efter skolan va jag me Karro och vi hade roligt :) Nu ska jag kolla andra saker, hej då ..



Haha :P Karro ..

Men nu ska jag göra en ny header på min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Karro♥

Men kaatjaa! Den där bilden är ju typ hundra år gammal och ful!! XD Neej... men seriöst så va den inte sådär jättesnygg :P

2010-11-22 @ 21:37:54
Postat av: Anonym

Eh .. nää sen när vi gjorde om min design senast ;) men den är ju lite charmig haha xD <3

2010-11-23 @ 21:09:08
Postat av: Katja

Haha nää, den tog jag när vi vi gjorde om min design senast xD

2010-11-23 @ 21:10:16
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0