Twilight hela dan :P

Tjena alla savavadiggare nu e de bloggtime igen xD
Idag har de varit en jättebra dag tycker jag, fast engelskan va vår enda lektion som va ''normal'' eller va man ska säga... I morse så fick jag åka till  doktorn och ta ett blodprov vid kvart i 8 så jag skulle hinna till skolan, de tog ungifär 5 minuterf att ta de så jag va i skolan typ lite innan åtta.
Sen kom karro me en buss och jag gick in i hennes klassrum lite och så, efter de så gick jag till mitt klassrum och va utanför där... sen började engelskan, trååkigt *gäsp* sen så va de matte och då satte jag och julia oss vid alice och ellies bord för vi va klara med den grejjen man skulle göra redan, tova satt oxå där och jag skulle låna ut min twilightbok för jag hade en extraverision (stavning?), vi satt och prata och spela lite jatzy (stavning?) och de va ganska roligt då, vi hade vikarie oxå....
Sen va de lunch och då satt jag me alice och tova. Sen va de rast och vi gjorde inte så mycke...sen va de typ so och då va jag och tova redan klara med den grejjen man skulle va klar me så jag alice och tova satt vid ett bord själva och läste twilight....sen prata vi mycke om de oxå oxh sen va de rörelse och när vi gick va jag me dom oxå oxh vi prata om twilight....sen va de mentorstid och då lyssna vi mäst på läraren....:P
Sen va de svenska och då hade vi vikareie oxå (samma som på matten och son) vi läste lite i de man skulle göra, sen läste vi twilight och prata om de. Sen när skolan va slut så satt jag alice och tova kvar och prata och läste twilight (och prata) och så, för tova skulle vänta på nån och de va rätt kul, dom satt och läste och de va rätt tyst och så satt jag och viska ''repliker'' ur filmen...xD !! Twilight besatt !!!
Rätt lång grej !! Palla läsa !!



PUSS O KRAM  ÄLSKARTWILIGHTBANAN <33333

Kommentarer
Postat av: Karro

SV. Tack =)

2010-03-11 @ 19:50:33
URL: http://karolinnn.blogg.se/
Postat av: katja

tack för vad ??

2010-03-12 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0