Robert Pattinson !!

Hej !
Skulle bara säga en snabb sak att han finns som vaxdocka på madam grejen, de e verkligen likt !! <33
Annars har dan idag varit bra och så ... inte hänt så mycke, jag längtar tillbax till synsam, fast jag längtar ju efter mina kompisar oxå habaha xD Tyckte habaha lät lite roligt bara, alltid när jag ska skriva nåt med gt så gör jag ett h där i mellan som ght, bara van att skriva twilight kanske ... 8D Snart ska jag äta, ska lägga ut en bilde på robert...här kommer den:
 Han som vaxdocka men asså kolla, den ser lite konstig ut !!
 Definitft bättre !! <33 Nästan lika snygg !! :P
Asså jag har postern till eclispe oxå
 Nicig !!




PUSS O KRAM ASSÅJABANAN <33

Kommentarer
Postat av: Tova ^^

är det där han som vaxdocka? USCH VAD FULT! sorry ")

2010-04-08 @ 20:00:09
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0