Mååla Måla....

Heeejsan <33
Jag måste bara säga till alla som tror att jag gillar embry (kiowa) än edward (robert) !!!!! DE GÖR JAG INTE !! Embry e snygg men  ingen e lika snygg som robert pattinson, do you not understand my feelings for him at all ?? Haha de va en liten scen från new moon fast han säger ''feelings for you..'' En  liten kuulig grej bara..
På profildagen va de kul, vi målade en tavla, asså de vi gör e hemligt så jag får inte säga mera haha xD
Sen följde Tova och Alice me mig hem, vi målade tillsammans oxå. Vi kolla på twilight (vilken överraskning?)!!
Asså att va utan twilight filmen elr new moon mer än en vecka känns som att vara uttan föreldrar ett helt år, nej kanske mindre men jag saknar de värkligen, ''maby i´m crazy now bur i guiss thats ok...Varför skriver jag scener ut new moon ?? Haha bara kuul xD Okej jag ska sluta :P Nu har jag tråkigt..
Asså nu kanske ni tror de som jag skrev först men jag ska bara visa  !!

 
De e Embry Call (Kiowa Gordon)

Vem e snyggast lixom ??




Självklart Robert Pattinson !!!!!!! <333333


PUSS O KRAM ROBERTSNYGGASTIVÄRLDENBANAN <33

Kommentarer
Postat av: hanna <33

haha nej, kiowa e lungt snyggare!

2010-04-03 @ 09:26:38
URL: http://kattenzz.blogg.se/
Postat av: katja

han e snygg men inte snyggare !!

2010-04-09 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0