Fest och Spruta...

Hejj <33
I Onsdags fyllde jag ju år, jag har haft som en födelsedagsfest både i Lördasg och Fredags... På Onsdagen så kom  gästerna och de va kuul, då fick jag en tavla på Bella och Edward när dom kramar varandra och ett presentkort på sf bio...  De blev ja glad för :)
Sen i fredags så va karro och ebba hos mig och av dom fick jag en bok och en grej där man kan rita kläder typ svårt att förklara...
Sen i lördags så fick jag en chokladkanin och en stor planch/affich på edward, en ananas med örhängen i den va väldigt fin, en morot med godis i och halsband och ett armband (berlock) och en bok :P Jag tror de va allt...
Sen så hade vi lite roligt på lördan, de hade vi ju i fredags oxå men...
-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Idag tog vi sprutan för röda hund mässling och påssjukan haha xD Man gick 4 i taget. Jag Tova Ellie och Axel gick först och vi gick in två i taget och sen tog man sprutan och sen tog saft och frukt. Saften va äcklig och jag tog banan, den va god iaf. Men dom sa att man kunde må dåligt av den, kanske må illa och bli snurrig och så. Jag blev bara lite snurrig och helt flummig och förvirrad på lunchen (asså vi tog den på morronen).

Nu orkar jag inte skriva mera..




PUSS O KRAM SKUMMBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0