Varför Twilight ?

Hej
Ett till inlägg bara, varför gillar vi twilight ? :

Vi gillar filmerna (och böckerna också) för att kärlekshistorien mellan Bella och Edward är väldigt speciell och det gör inte hela saken värre att det är fantasy och att det är vampyrer och varulvar med. Att skådespelarna är snygga är också mer eller mindre ett +. Dessutom har filmerna bra effekter och är helt magiska.

Jaa, självklart håller jag med ! Allt är så himla fantastiskt och Bella och Edwards kärlek e ju så fin, vampyrer år ju skit coola ;) Varulvar är väl ganska coola oxå.

Jag är Team Edward !!!





Jaa, jag har tråkigt så jag gjorde snabt en Team Edward grej, ganska tråkig grå och så men orka inte göra finare..

Jag ska gå på en resturang nu i Trosa <33


PUSS O KRAM ÄLSKAREDWARDBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0