Twilight saker jag har xD

Hej ! Asså förlåt om jag e tjatig men nån som vill gå på Eclipse med mig som e hemma veckan som kommer ? Elr nu i helgen ! Jag vill se den med någon (ofc inte med mina föreldrar) så snälla, ja skulle bli sååå glad (inte själv heller) !! :P

Jag har duchat och ätit frukost och e ensam hemma och har tråkigt, perfekt eclipse dag men har ingen att gå med !!!

Glöm nu för edwards skull inte textwilight  och ha en riktigt bra dag !

Twilight saker jag har :P

 Fick av Alice när jag fyllde år ! Tack :P

 En bild som jag har satt på min tavla (whiteboard) och skrivit .. a ni ser vad de står ;P


 En tavla som jag har fått av Emmie ! Tack :P

 En bild jag fick av Karro (från Kp) och en har jag vid min säng xD

 Min kalender (Juli uppe) och en affisch som jag fick i ....



 Robert Pattinson bok på franska som jag köpte i Luxemburg :P


 Julia Stars Eclipse
 Klick's eclipse
 Julia Stars New moon
 Affisch magasinets eclipse


Sen :

 En liten lapp som va på min new moon tröja och eclipse biljetten, haha lite konstigt .. ja vet xD


Filmerna ofc, twilight är mer blå och new moon mer brun.. Så är de i filmerna oxå, asså allt e mer brunt i new moon och blått i twilight ?! Bara konstanterar :P


Min new moon tröja är i tvätten så kan inte ta bild på den just nu men jag tror att ni vet hur den ser ut :P

Och twilight böckerna såklart (Bree Tanner ingår ju där så den oxå) !!



PUSS O KRAM LOVEROBERTBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Hej!

Älskar din blogg ^^ Twilight fan too, you know <3

2010-07-16 @ 12:59:35
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej! Kolla gärna in min sex och kärleksblogg! Har öst på med en massa inlägg idag och kommer göra det ikväll också eftersom jag åker bort en vecka snart och inte kommer kunna skriva:) Men jag har en massa kategorier som för henne/honom, noveller, myter, sextips, relationer, veckans sexställning osv :)



Tack på förhand!

2010-07-16 @ 13:19:46
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

Jag har också tejpat upp mina bio biljetter från New Moon och två från Eclipse ^^

2010-07-22 @ 12:31:59
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Postat av: Katja

okej

2010-07-23 @ 08:26:52
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0