TEAM EDWARD !!

Hej !
Jag har inte hunnit göta så mycke, men snart ska jag och pappa åka och göra lite saker .. jag hart mest varit inne på datan .. läst lite oxå. Fortfarande på '' om jag kunde drömma'' (läser om twilight böckerna) !!

En ''Team Edward'' Bild. Jag har satt in texten:



Hoppas ni kan läsa vad det står. Som ni kaske förstår så är jag Team Edward !


Sen en till bild som jag har retucherat (stavning?) lite ..




Har ändrat lite i bilden, tagit bort små grästuvor rundat hörnen, fixat med färgen och lite så. Alla dom här bilderna på Bella och Edward på ängen i slutet är mina favorit bilder från eclipse, oxå minfavorit scen, elr? Jaa, iaf en av dom men älskar som sagt dom här bilderna !!


PUSS O KRAM BELLAEDWARDBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0