Skriver igen :P

Tjenare !
Vi kom hem för några timmar sen, jag sitter och svettas och bloggar och lyssnar på spotify på twilight soundtrack, men där lyssnar jag på ''new moon'' (the meadow), den e så vacker och fin den låten. Alexandre Despalt gjorde så bra låtar till new moon !

Jaa, jag har spelat lite piano och jag har ringt och frågat om Emmie ville följa med mig på Eclipse men hon va inte hemma, nån annan som skulle vilja se den med mig som e hemma den här veckan ? :)

Jag har lite bilder :


 Tog kort på ''Bella tröjan'' när jag kollade på eclipse trailern :P

 Svan med svanungar, gulliga :P

 Fin bild :P


 Landsorts fyr, asså ni ser prickarna i mobilkameran, asså dom sitter där ? Får inte bort dom :P





PUSS O KRAM ECLIPSENÅNBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Silasmerete

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:53:54
URL: http://silasmerete.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0