Satte upp en till sak :P

Hej !
Jag ska gå på eclipse med Emmie nu !! Så nästa vecka ska jag vara med Emmie ganska mycke ..

Jag satte upp mina böcker på en hylla, ni vet ju typ hur hela mitt rum ser ut nu haha :




Böckerna !! Ni ser vart dom är haha, läser om böckerna så ettan e borta, ska se hur lång tid de tar för mig att läsa alla böcker !


Fett härmig twilight !! Fast de va de väl inte meningen, den e gjort 2007 oxå, twilight 2006, skoja lite men hittade den i min bokhylla :)

Älskar Twilight sagan ! <33


Jaa, som ni ser så har jag en ny design som aalskatwilight har gjort mig ! Älskar den asså ! Så fin :)
 
Vad tycker du ?


PUSS O KRAM THETWILIGHTSAGABANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0