Robert Pattinson

Iron & Wine – Flightless Bird, American Mouth (Spela medans du läser, har du inte spotify så sorry, får sätta på låten på youtube eller nåt annat sätt, elr inte alls)



Det finns en människa som har stulit mitt hjärta. Jag vet att han inte vet att jag existerar men jag vet att han gör det och det är allt som betyder något.
Jag älskar honom över hela mitt hjärta ! Finns ingen som jag har älskat lika mycke som honom, aldrig !
Min kärlek till honom är stor ! Känner knappt honom, det gör ingenting, jag har ju honom i mitt hjärta, kommer aldrig att försvinna ur mitt liv. Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan honom, bilder är allt jag har av honom. Snyggaste människan på jorden! Rolig och helt underbar, det är vad du är. Jag älskar honom.

Robert Thomas Pattinson, min kärlek till dig kommer vara för evigt !





Jag är Kär <3

PUSS O KRAM ENSAKTILLR.PBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0