På Båten xD

Hej !
Nu sitter jag här i båten och bloggar. Pappa ladda på internet grejen med en ny vecka elr nått så nu funkar det och jag bloggar :P Men jag glömmde min grej så jag kan föa över bilder från mobilen till datorn så ni får bilder när jag har kommit hem (Jag hoppas alla iaf har kollat på vår twilight blogg). Ville bara påminna xD
Jag kanske ska vara här i 2 veckor !! Asså så länge vill jag inte vara ute, men aja, jag år göra de bästra av situationen :)
Jag vill bara säga att när jag Maria och hennes mamma åkte till Gräsö, på vägven dit så skulle hon handla och vi hittade Julia Atars Eclipse specialen som jag skulle köpa, jag hade pengar så jag köpte den xD Den e jätte bra, de e alla eclipse tidningar jag har. Nu har jag Klick's Eclipse special, Affichsmagasinets Eclipse special och Julia Stars Eclipse special. Alla dom tog jag med mig hit till båten. Jag tog oxå med mig min ''gamla'' Julia Stars New moon special :P

Jaa, snart är vi framme till dit vi ska lägga till, vi slka typ hälsa på nån men vet inte om dom e hemma elr vad man ska säga så ..... lyssnar på spotify på twilight och New moon soundtrack, alla låtar i filmerna är bra, verkligen ALLA !!

 En bild på mig på midsommar :)


PUSS O KRAM ÄLSKARTWILIGHTBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0