Orkade inte mera xD

Hej ! De va länge sen, eller jag har ju gjort den där new moon filmen i förra inlägget men jag orkade inte göra mera, blev jobbigt att leta efter alla bilder, slå upp saker och en massa saker ! Ni kanske förstår mig hoppas jag.
Jag har varit med Emmie så han inte kunnat blogga, inte på twilightbloggen heller men hoppas de inte gör nåt ...

Jag är fortfarande på första boken, har inte haft tid att läsa, men idag kanske jag ska se eclipse med Emmie !!
Längtar jättemycke, andra gången då, sen med Tova och Alice en gång till senare så då blir et tredje xD


Aja, nu ska jag blogga på twilight bloggen, herrå




New moon och Eclipse posters xD

PUSS O KRAM POSTERBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0