Kort (?) Söndag :P

Hej !!
Dagen har varit kort och bra xD Jag har gjort saker så därför känns den väl kort. Ännu en till dag att spendera hemma lixom .. men den har varit bättre en dom andra dagarna har varit. Förutom den kvällen jag såg eclipse igen då .. xD

Jag har ''pimpat'' en bok jag har, ingen anng varför men jag fick bara en sån ide (vet att ´ finns med men orkaa..) att jag skulle göra något så jag tog en bok, mina eclipse och (men new moon tidning oxå) och började klippa ut bilder som va bra att sätta på boken jag hade, jag andvände bara mina Julia Stars (eclipse och new moon) för i dom så visste jag ju allt redan men affisch magasinet's kunde jag inte klippa i, den har ju en eclipse poster som är tidningen lixom .. och klick's ville jag inte klippa i men tog 2 bilder från den där den inte förstörde nåt på baksidan elr nåt ..
Anyway .. så jag klippte och klistrade på, både bak och framsida :

 Framsida !!




Baksida !!

Jag är nöjd !!

På framsidan tog jag lte mellan Bella och Edwards ''romans'' och Jacob är med oxå. En på Alice och Cullens och en varg vid Alice, elr Jacob som varg .. Sen ett liiitet Cullen märke som sitter vid texten högst upp, hoppas ni ser ..

På baksidan tog jag händelserna, en eclipse grej i mitten, ingen aning varför men jaa, på James och de gänget, Victoria och Riley, sen på Volturi (Jane), en liten bild på Volturi längst ner i hörnet, kanske ser den, men sen wolfpack och en bild på Bellas ''mänskliga'' vänner ..



Jag är nöjd, lite andra bilder jag har tagit idag :


 

Ome !! Stor nutella burk vi har köpt :P



Kollade nu för en liten stund sen på New moon med kommentarer från ressigören (vet inte hur hans namn stavas)  och Peter Lambert, nån kille. Kul ..






Haha, det känndes som jag inte tittade på filmen för dom pratade, men det va skit kul att lyssna på.. känndes som filmen var en halvtimme kanske, men den e ju 2 timmar ..


Aja, jag har haft en bra dag, hoppas du oxå har det ! <3


PUSS O KRAM MIKENEWTON(michaelwelch)GRATTISBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0