Header :P

Hej !
Jag kunde skriva idag. Maria har inte kommit än så jag passar på att blogga :P
Asså jag såg eclipse trailern .. ingen aning varför men jag ville bara se den nu när jag försår allt :P Fast jag har ju läst alla böckerna så jag visste ju vad som skulle hända men dom hade ju inte med allt från boken men det kan man ju inte ha xD Men den va SKIT bra iaf, när jag såg trailern nu började jag gråta, vet inte varför !
Bästa sommaren, först Twilight Fan Event och sen Eclipse premiären !! Jag är glad att jag såg twilight för första gången den 12 februari 2010 :P Va inte så länge sen, men jag hade börjat läsa första boken innan jag såg filmen och jag hade kommit ungifär till hälften av boken när jag såg twilight :P <33 Kommer aldrig glömma den känslan jag hade när jag såg twilight och eclipse !! Hade inte samma känsla när jag såg new moon för första gången ..

Aja, men snart ska jag åka till Gräsö och kommer hem på söndag. Jag kommer ju inte blogga när jag är på Gräsö :) Maria såg oxå eclipse igår ... asså jag höll på och dö när jag såg att Bella hade en exakt likadan tröja som mig ! Asså de va så himla coolt om jag får säga så hehe xD 

Ebba gjorde ny heder åt mig med lite hjälp av mig !! Jag tycker om den ..

 Min ''Bella tröja'' :P

Vad tycker du ?



PUSS O KRAM ÄLSKARECLIPSEBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0