Eclipse igen ..

Hej !
Nu har jag sätt Eclipse igen ! Lika bra som förra gången, men grät inte lika mycke, fast det kom nån tår då och då ... :')
Men jag älskar den filmen. Nu ska jag ju se den igen med Alice och Tova, fast de blir ju inte förns i Agusti !! Och våra parodier då? Vi kommer inte hinna klart innan skolan börjar den 23 agusti, jag ska ju vara borta nu i början av agusti och senare ska jag åla till Orsa helgen innan skolan börjar .. Aja, de får gå ihop på nått sätt ! :S

Jag hade självklart på mig ''Bella tröjan'' men inte new moon tröjan, den kunde jag ju inte ha på mig, hade varit konstigt eftersom det inte var premiär !! xD

Bild på mig :



Lite mörk men de e jag just nu xD



Robert och jag !! Tittar så fint in i mobilkameran xD


Haha, jaa men de va allt, skriver säkert i morron. Ska till Björnhuvud på tisdag så bloggar inte på några dagar xD

PUSS O KRAM ECLIPSEFORTFARANDEBÄSTAFILMENBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0