Borta :(

Hej !
Jag har ju varit på Gräsö, vi hade jätte roligt ! Jag har inte kunnat blogga men nu e jag hemma men senare idag ska vi ut och segla !! Jag blev skiit sur för jag vill ju inte åka på en gång !!!!! Sen hade mamma köpt en tröja till mig som jag tyckte inte passade mig men hon tvinga mig att behålla den ? Vad har jag gjort ??? Nää men de käns så xD
Aja, men jag ska fråga om jag kan ta med datorn så jag kan blogga och lägga upp bilder och så :P

Igår såg jag och Maria på Remember Me där Robert Pattinson e me. Asså jag ska inte berätta vad som händer men asså vi grät skit mycke när filmen va slut !! Fast de inte va på riktigt så känns de så :( Men han e ändå lika snygg !! ;)

Asså jag har saknat o få blogga och nu får jag dee !! Ska lägga upp lite bilder :



Varnar känsliga tittare för blod ....



 Haha xD


 Maria :)

 Hennes skugga ser ut som en häxa !! Tycker jag ...'.'




VARNINGEN







 Jaa då va de så att Maria råkade ramla med cyckeln och de såg en aning coolt ut bara så jag tog kort xD Varning ....



PUSS O KRAM SEGELBÅTBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0