Borta :(

Hej !
Jag ska åka bort igen, idag ska jag åka bort till Emmie på Björnhuvud, det kommer bli jättekul ! Men kommer ju sakna att blogga förståss. Sen på fredag så ska vi till Kalv (min gudfars ''landställe'') för vi ska ha jordfärstning där eftersom min faster dog förut :'( så att kommer inte kunna blogga på ett tag, men hoppas ni står ut haha xD



Jaa, en bild på Kalvs kyrka. Min faster och gudfars hus lihhe precis snett till höger ''bakom'' kyrkan .. :P

Hitta ingen bra bild på björnhuvud men jag kan ta en bild från när jag va där en dag :



En bild jag tog med min kamera ut på vattnet. Där går det stor färjor (stavning?) men som viking line och birka paradise och så ! Coolt, och mysigt när dom kommer lite då och då ..


PUSS O KRAM KOMMERSAKNATWILIGHTBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0