Asså ni får ursäkta ...

..men jag har inget att göra så jag bloggar 30 gånger per dag (tyyyp..)
Jag har bakat bullar för nån timme sen och ska se på Merlin kl. 18.15 ..

Annars har jag gjort väldigt många (tråkiga) bilder på datan, här kommer dom:

 Team Edward grej jag gjorde igår :P



 
Okej, jag har gjort alla bilder så behöver nog inte förklara de .. men den e jag nöjd me .. :P


Jag menar att twilight filmen (kolla bilderna) e fgråblå, kunde inte ha åäö så fick sätta dit prickar efter :)

(Lyssnar på låten som spelas när Edward lämnar Bella i new moon "( )




New moon är brunare :P



Gjorde en frågestndsbild till våran twilightblogg , fin oxå elr ?


Vad tycker du om bilderna ? Vilken va finast ?


PUSS O KRAM BARATWILIGHTBILDERBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0