Rubriken sprang ditåt ------->

Tjenarre !
Idag har dagen varit ganska bra, som ni ser så tyckte jag att de va ganska snyggt med kursiv text :)
Dagen började me att jag klev upp ur sägnen, klädde på mej, åt frukost och sen fixade jag mej och sen så gick jag till busshållplatsen. Bussen kom och jag åkte med den till skolan. Efter det så va jag i skolan.
Sen efter skolan tog jag bussen till centrum och hade keramik för förstsa gången efter jul. Det va ganska kul men jag kom inte på nåt jag göra, jag gjorde bara småsaker :P
Sen hade mamma bilen så hon kunde inte hämta mej. Jag fick ta bussen hem och när jag kom hem så hade pappa kommit hem från en resa med jobbet !! <33  Nu ska jag gå ner och ducha, see you later aligator (stavning på engelska?) JEREMY <3333333



PUSS O KRAN JEREMYBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0