Rubriken :P

Tjenare !!
Jag e hemma från orsa nu sen i lördags, då va de 8 grader i huset, de va kallt !! Värmepumpen hade stängt av sig, pappa gick ner och satte på den. Oscar följde me oss hem och så skulle han åka på söndagen.
Vi fick tända brasor, lampor och ljus. Sen blev de 18 grader när vi skulle sova.
Igår började jag skolan igen, dom flesta jag känner började på torsdagen elr fredagen, konstigt....:S
Idag på skolan så byggde vi en ''snöborg'' som inte blev så fin tycker jag men jag va inte me och byggde på den....de va lärarnas ide att vi skulle bygga den :o !! Jag va på fiolen idag oxå, de gick bra. Jag har fått språket franska, jippi !! Alla fick de dom ville ha, jag har inte haft franska än :( !!  Nu ska jag göra nåt annat !!!



PUSS O KRAM VINTERBANAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0