Ointressant inlägg !!

Tjenare !!
Den hära dagen har vart rätt så bra, de började me att jag åkte buss till skolan och hade lektioner o raster och lunch, nu blev ni väl överraskade ?? !!  Sen åkte ja buss hem och nu sitter jag här vid datan. De va inte så god mat i skolan idag, de va prinskorv och nåt annat och grönsaker, de va inte så äckligt men normalt..... x)
På rasten så åkte maija alice julia tova och jag stjärtlapp ner för ett litet berg, de va kuligt, jag gjorde kullebytta när jag kom ner, man fick (jag skrev först fuck innan fick hehe)poeng av julia o tova om man gjorde ett ''fint åk'' !
Nu orkar jag inte berätta mera <33



PUSS O KRAM KULIGDAGBANAN !! :\


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera lite oftare :/

2010-01-17 @ 13:22:17
Postat av: katja

jag ska försöka.....

2010-01-17 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0