Le 27 janiver 2010....

Rubriken skulle föreställa nåt på franska.....<333

Tjenamors läsare (och bloggen) !!
Ja, den här dagen har gått fram bra. Jag ska spela golf idag på ett ställe (innomhus ofc :\ ), vet inte om de kommer bli så kul men det får vi se :P
Jag är inte lika stressig idag för jag fixa de med lösenordet och de me lappen där man ska anmäla sej till Romme, jag har inte anmält mej än men jag hoppas mamma och jag kan göra de efter golfen !
Det hände nåt så texten blev kursiv (stavning?) men det va ganska fint tycker jag.
Just nu gör jag ingenting, skriver på datan hoho.....:P
Nä, nu kan man inte sitta här och uggla....



PUSS O KRAM BRAIGDAGBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0