Kul helg !! Långt inlägg......xD

Tjenare bloggen (och läsare) !!
Idag är de söndag, i fredags va jag hemma hos emmie på middag. Jag gick dit innan mamma och pappa, jag skulle sova över där. En som bor granne med henne mickaela skulle oxå sova där. Vi spelade dator och kollade lite på vilken film vi skulle se nästa dag. Hon fyllde ju år förra veckan så de va som en födelsedags middag kan man säga, hihi !! Sen vid halv 7 kom mina föreldrar och lillebror, mickaelas föreldrar va inte där. sen åt vi middag kl halv 9 !! de va lite sent. Vi kollade lite på Let´s Dans oxå, sen åt vi efterätt och de va en marängtårta (stavning?) Gott <33 Sen kolla vi på ice age 3. Sen gick min familj, vi kolla lite till på filmen sen gick vi o la oss.

 Nästa dag så vaknade jag och mickaela vid halv 8, sen vakna emmie, vi spela lite nintendo DS och sen åt vi frukost och klädde på oss och åkte till bion, vi skulle kolla på alvin och gänget 2, den va rätt bra. Sen hämtade jag mina sovsaker och åkte hem. Sen va de bestämt att jag skulle va me en annan kompis efter de men så blev de inte, för sent. kl va 4 typ. Sen åkte vi hem till en kompis till och åt middag där. Hon heter hanna och vi hade SÅ kul !!!!! Sen åkte vi hem.

Idag har jag inte gjort så mycke..va borta lite...smsat typ för 240 nånting på hela veckan, sen jag kom hem från orsa iaf !! Hjälp, måste dra ner lite, kanske inte svarar ibland. !! haft kul idag med.....!! <333



PUSS O KRAM KULBANAN !!


Kommentarer
Postat av: Ebba<3

Hahahah ! En gång smsa jag för lite mer en 1000 kr på en månad xD <3333

2010-01-17 @ 19:26:22
URL: http://floytoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

men de va på en vecka nästan.....!!!! .kom jah på, ja e dödens !!!

2010-01-18 @ 18:00:10
Postat av: Anonym

men om du har comviq kompis kommer det nog bli billigare

2010-01-18 @ 18:45:50
Postat av: Ebba<3

Hahahaah ! Men det va när jag hade telia ;)

2010-01-19 @ 15:30:02
URL: http://floytoy.blogg.se/
Postat av: katja

Jag vill skaffa de !!!

2010-01-19 @ 17:44:32
Postat av: Ebba<3

Hahahahah !

2010-01-22 @ 15:17:40
URL: http://floytoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0