Kärlek? Nä...inte precis......<33333333

Tjena alla !!!
I helgen va jag med Axelina (en kompis) och då såg vi på clubbhouse (en serie) och där är Jeremy Sumpter med, han som spelar peter pan i otecknade peter pan. Och då kom vi på att han är den snyggaste personen som finns !!!! <3333  Vi hade kul annars. Jag sov över där till söndagen och då hade vi oxå ganska kul, vi kolla mäst på tv då men vi hade kul iaf. Sen på måndagen så va de ganska kul i skolan, lite stressigt för jag måste fråga om mitt lösenord till skolans datorer och anmäla mej till då vi ska ha nån ''vintergrejdag'' då jag och några till i min klass ska åka till romme och åka skidor, de är lite irriterande för jag måste göra de nu !! i morron iaf. Vi ska jobba med datorerna på son i morron oxå.....!!!!!! :S


  De är Jeremy, det är en lite dålig bild men det får duga !!




PUSS O KRAM JEREMYBANAN !! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0