Fredagskväll.....xD

Tjenare...
Denn dag har vart alldeles ypperligt fantastisk :D
skojja lite....men dan idag har varit väldigt bra, jag har haft ont i armen idag. På musiken idag hade vi vikarie och vi pratade om The Beatles och de va rätt intressant.
Efter skolan idag åkte jag hem till karro och sen åkte jag hem vid 6.
Jag kom hem, skrev av en franska grej i mitt häfte (jag glömde mitt hemma) och sen satte jag mej vid datan, jag har varit inne på facebook bildagboken och bloggar (intressant) !!
Nu börjar Let´s Dans, de ska jag se.....jag är astrött för jag tog sprutan igår.
Det va ganska många som va sjuka idag !!

 Asså, jag har ingen aning varför
jag ladda upp den men ni ser ju va de är....??



PUSS O KRAM BEATLESBANAN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0