30 januari <33

Idag har jag nästan bara varit hemma, eller mamma pappa och jag åkt till bauhaus och kolla på lampor och klinker och kakel mm..., vi håller på och renoverar källaren och vi ska ha badrum och duch och sånt.
Efter vi va där så åkte vi och handlade, jag fick inga chips igår så vi köpte de idag.
Sen har jag försökt hela dan (förutom när jag inte va hemma) att kolla på andra avenyn på datan de andra avsnittet men de funkar inte för datan har inge ljud (de e trasigt typ) och den andra datan kan man inte titta på svt play på så då fick jag ta pappas jobbdator och då funka bara ljudet men de kom ingen bild så då kom jag på att j kunde sätta på bilden på datan som nt har ljud och ta ljudet från pappas dator, ibland kom dom i otakt men jag fick pröva mej frm och de funka, så nu e jag glad !! Lit svårt at fatta kanske...??

Just nu sitter jag bara och tittar på grejjor på datorn. Jag har inget att göra.  Kanske ska göra nåt annat !!

 Ankor....tog bilden själv <33

PUSS O KRAM DATORBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0