Varför sa dom inget!!!!!!!!!!!

Igår så åt jag frukost och så och åkte buss till skolan, va där vid halv 9 som vanligt och vi skulle ha slöjd första änmet och vi som skulle ha det stod där utanför ( våran klass är indelad i 2 grupper, den ena har musik och den andra syslöjd, jag har syslöjd) vi stod där och väntade rätt länge och sen så va den kvart i 9 så några gick ner till expreditionen och kollade varför läraren inte hade kommit och då sa dom att hon inte skulle komma och vi inte skulle fått ha slöjd och vi blev arga men sa typ inget till dom, vi skulle fått sovmorgon till halv 10 !!!! >:( jag blev lite arg nästan, men vi våran ''halva'' ska få sovmorgon nån annan gång, men dom som hade musik hade inte det eftreson deras lärare va där...mohaha.....skojjsade <33 Sen när skolan va slut åkte jag hem och va  med en kompis, sen på kvällen så va jag med en i min förra klass och karro va där också<33
Vi hade kul och åt middag där. Idag har jag inte hunnit göra så mycket, bara varit inne på bilddagboken och facebook <33 Och snart ska jag kolla lite andra boggar och så, sen ska jag till en kompis <33



PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33

KOMMER EN LITEN BILD NU <33 GULLIG VA?? , Min
 KOMPIS ENA KATTUNGE, JAG TOG BILDEN <3

Kommentarer
Postat av: lilla jag

2009-09-20 @ 12:49:11
Postat av: lilla ja XD

sööööt kolla föresten på min blogg

2009-09-20 @ 12:50:30
URL: http://lillapappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sööt kattunge... men bilden var ganska dålig

2009-09-20 @ 14:23:22
Postat av: Anonym

söööt kattunge... men bilden var dålig

2009-09-20 @ 14:24:12
Postat av: Ebbiizz<333

Min katt va?? xD <333

2009-09-20 @ 18:16:48
URL: http://allaslillabejjb.blogg.se/
Postat av: anonym

aso alla här fattar typ att du skriver alla kommentarerna själv sen så är du jättelarvig och du är säkert en sån där kompis som typ är jättefalsk och så.du lurar folk och du vill väl typ va bäst hela tiden kan jag tänka mig.undrar om du har några vänner.det känns som om du är ganska falsk mot många och så men vad vet jag?

2009-09-21 @ 16:43:48
Postat av: Anonym

Du din jävla anonym!om du pratar om mig, så fannh ta dej! Du är falsk. Jaah har faaan mycke mer bästisar en vad du har!

2009-09-22 @ 17:17:53
Postat av: savava (kattis)

vem har skrivit den där : Du din jävla anonym!om du pratar om mig, så fannh ta dej! Du är falsk. Jaah har faaan mycke mer bästisar en vad du har!



det är inte jag som har skrivit den så någon låtsades vara jag

2009-09-25 @ 15:02:06
URL: http://savava.blogg.se/
Postat av: savava (kattis)

vem har skrivit den där : Du din jävla anonym!om du pratar om mig, så fannh ta dej! Du är falsk. Jaah har faaan mycke mer bästisar en vad du har!



det är inte jag som har skrivit den så någon låtsades vara jag

2009-09-25 @ 15:02:17
URL: http://savava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0