Roliga saker....

Idag så har jag varit i skolan, igår va det lite kul på bussen för Karro satt på en plats och så stod det en kille brevid stolen hon satt på och då så sa en tjej som går i hennes klas att kolla på en sak och då reste sig karro upp och så satte sig killen på hennes plats och han visste ju att hon satt där så det va lite kul :P vi skrattade och killen va lixom lite kuig!! Men de hände lite mera kuliga saker på bussen men orkar inte säga alla. Sen så va jag med Karro lite och så.....Men tillbaka till idag <33 Idag va jag hos en kompis och jag har haft det bra i skolan 2 timmar bild på morgonen , jag går ju i bild och form !!!! Erik hassle!!! <33 han e bra som ni redan vet tror jag <33  Men nu ska jag sluta skriva och idag va det lite kul på bussen idag också men inte lika kul <33 Men bye bye <33


Jag e cool <33 Satt på denna hojj :P men det va i sommras !! 


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33

Kommentarer
Postat av: fin blogg

fin blogg

2009-09-25 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0