Min dag Tisdag 8/9-09

Idag har det varit en bra dag, jag gick upp vid halv 7 och satte på mig kläder och åt frukost.
Sen så borstade jag tänderna och packade väskan och lite så... Gick till busshållplasen och gick på bussen !!
Sen kom jag till skolan och hade 2 ämnen som jag inte kommer ihåg fast jag tror vi hade idrott innan lunchen...
Sen så efter som 2 leketionerna så åt  vi luch sen hade vi rast och 3 leketioner och sen va det sluut <33
Jag åkte hem med bussen och sen kom jag hem och åkte och spelade fiol och det gick bra !! <33

Det var typ dagen idag <33  Hoppas ni också hde en bra dag <33 Puss och kram skummbanan!!




MVH Katja <33     Här kommer en gullig bild <33 Jag är lite ful....jag vet, Karro min kompis skulle ha ''kalas'' på grönan, jag och min kompis ebba gick till henne <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0