Landet <33

Hej !!
I helgen så var jag hos karro på hennes landställe i uppsala fast mer på landet och inte själva stan (uppsala=stan)
och där hade jag det kul med hene och hennes familj och så och hon har en kompis som bor nära där hon bor som heter klara och vi spelade wii resort hemma hos henne <33 Det var också kul :P
Jag har kommit hem nu och så tonade jag håret till samma färg och det blev bra :P i morgon ska jag gå till skolan....jag orkar inte gå dit...man vill ju bara vara med kompisarna därför går man dit, iaf jag :P
men nu ska jag göra något annat på datorn <33 Ha det bra ;P Golf <33

Jag på det här årets skolfotto :P blev rätt nöjd men inte på klassfottot med hela klassen


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33


Kommentarer
Postat av: karolin

det var kul när vi spelade golf på wiispelet;P

2009-09-27 @ 19:03:51
URL: http://sarawilhelmina.blogg.se/
Postat av: katja

aa det va det

2009-09-29 @ 20:09:01
URL: http://savava.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev du nöjd med din närbild?

2009-10-01 @ 21:27:46
Postat av: katja/savava

Ja det blev jag ...<33 :P

2009-10-02 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0