Idag ;P

Idag har det inte hänt så mycket...men igår så åkte jag på morgonen till skolan med bussen..Sen va vi framme och det va så mycke folk så jag och min kompis väntade lite tills det inte va så mycke folk längre...det blev mindre folk och vi och typ 3 eller 4 till va i bussen och skulle gå av så stängde busschaffören dörrarna och lixom titta på oss och bara körde iväg vi sa att vi skulle av så kan stannade och så fick vi gå av. Det va lite kul..:P
Asså vi hade inte kommit så långt men ändå... Hade varit kul om han hade kört längre men ändå inte kul.... :PP XD!!
Jag brännde mig på en brännnäsla idag :( Det gjorde ont XD.
Jag har inget mera att skriva ..... Ska gå nån stans snart <33


Kommer en liten glli bild :PInte för jag gillar att rida men hästar är fina äbdå <33


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Elin <3

fin blogg gmn <333

2009-09-15 @ 17:04:07
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0