Idag 2/9-09 Onsdag....XD

Idag har jag varit i skolan och haft ganska kul. Vi har haft idrott och svenska, matte och lite andra saker, vi var ute på idrotten det va fett jobbigt, man skulle springa, okej det gör man ju hela tiden på idrott men jag hatar att springa och så.....Men annars så va en kompis från skolan hemma hos mig en liten stund och vi åt mellis lite långsamt eller jag gjorde det,  hon hade aldrig varit hos mig. På bussen hem va det såå varmt och jag hade en svart kofta så jag dog nästan... Va svettig när jag kom hem men jag får vell ducha kroppen nu då......





HEEEJ DÅÅ   PUSS ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG OCH KOMMENTERA GÄRNA<33

Mig typ 2008 <33Mig 2008/2007 kanske ??


Kommentarer
Postat av: karolin

vem va kompisen?

2009-09-02 @ 21:10:24
Postat av: Anonym

en i min klass asså maija

2009-09-04 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0