fest :)

igår så var jag på en i min klass '' kalas'' eller party eller fest...det var ett pyjamasparty typ.
Vi var bara 2 som kom men det va kul med 3 i alla fall, hon andra som var där skulle sova över men inte jag. Men vi åt kyckling och några konstiga pomes frites som var skruvade på något sätt men dom var goda och sen så kollade vi på en film som hette godnatt sagor eller något liknade, det kanske låter barnsligt men det är ju en film som inte är det....
I alla fall så när vi tittade klart på den så skulle vi titta på Rosa pantern 2 , den hann jag bara se lite grann av sen skulle jag hem typ vid 10 eller nått.......<3333   Skulle viljat stanna kvar <33

Vi hade kul i alla fall <33 Hoppas ni också hade en trevlig kväll <33


Puss och kram, skummbnan <33 :)
älskar tigrar, dom är så fina, när jag va hos mormor förra helgen så va jag i björnparken i Orsa Grönklitt och min mormor bor i orsa så när jag va i björnparken  så såg jag isbjörnar och sibiriska tigrar, björnar förståss och varg och räv , sen kommer jag inte ihåg mer <33

Puss och kram, skummbnan <33 :) IGEN <33


Kommentarer
Postat av: Gabby

Japp, vi hade jättemysigt <3 Fast vi saknade dig, så synd att du inte kunde stanna..

2009-09-10 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0