.......<33

Jag har typ inget att skriva förutom att jag trodde att jag började med fiolen kvart i 4 så jag sprang hemmifrån och jag stannade vid en busshållplats och så gick det typ några sekunder (jag är lite otålig) sen gick jag ifrån den.
Jag började springa till centrum...det är rätt långt typ inte så jätte men i alla fall så kom jag dit till slut och då var klockan 10 minuter i 4 och jag satte mig för att vänta.......sen satt jag utanför och då sa min lärare att jag va lite för tidig och jag frågade hur mycket och han sa att jag va typ 25 minuter för tidig och jag ba NEJJJJ!!!!! Nästan sprungit i onödan!!! Sen när det var slut jag så gick det bra i alla fall men det var jobbigt att sringa!!!  Hej då PUSS PÅ ER<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0