Sjuk :'(

Hej , jag har ju höstlov nu <33 Har varit hos mormor í dalarna och haft ont i huvudet i halsen och hostat och snorig och lite till ;) Jag har haft 38,5 som högst i feber och varit sjuk typ, hos mormor också :(:(:( Annars har jag börjat må bättre nu. Jag är hemma nu och har det bra. Jag mår inte helt toppen än men snart går det nog över.
I fredags var jag med emmie min kompis och hade kul <33 sen så åkte hon till canarieöarna eller vad den heter.
_--------------------------------------------------------------------------------------------------------_
Men min kompis har ny blogg www.floytoy.blogg.se





PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Ebbiis

Vem har ny blogg?? :) <333

2009-11-01 @ 16:01:56
URL: http://floytoy.blogg.se/
Postat av: karro

asså om du håller musen brevid "min kompis har nu blogg" och trycker där kommer man till din nya blogg för texten och bakrunden har samma färg så man ser inte

2009-11-01 @ 18:45:18
Postat av: Anonym

jaha ok <33

2009-11-02 @ 10:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0