Idol.....Typ <33

Hej jag sitter hemma hos Karro och hennes familj och tittar på idol eller jag och karro är i hennes rum och karro läser och jag bloggar från hennes dator....vi har tråkigt eller karro kanske inte har det men nu är det Eddie som sjunger relise me ( vet inte hur man stavar ''relise'') Men nu så vet jag inte vad jag ska göra...
Innan idol så tittade jag och karro och några till från hennes familj på i taket lyser stjärnorna på dvd och den var jätte bra !!! Jag vill köpa den, sorlig :'( Nej jag grät inte iaf men den var jättebra asså!
Har inget att göra kanske ska gå in på facebook eller något....Hej då !! Ha en mysig fredagskväll !!!



PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Release =)

2009-10-13 @ 17:35:56
Postat av: katja

okej tack <33

2009-10-13 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0