Hej <33

Hej, idag så har jag varit i skolan och varit hos tandläkaren och jag kanske ska få tandställning, eller jag ska få det men jag bestämmer själv om jag vill, men jag tror jag vill det men jag vill ju inte men vad ögr man inte nu när man får chansen, jag vill nog men får se vad det blir med det . Annars i skolan gick det bra, på idrotten också för det var inte lika kallt men det har det inte varit på hela dan men inte så jättekallt.
Jag har varit med Karolin och hon följde med mig till tandläkaren och sen fick jag och min lillebror ha barnvakt av min lillebors lärares barn !! Snäll men han har varit hos oss flera gånger men jag undrar  varför kan vi inte vara själva?! , okej han skulle inte lyssna på mig men ändå<33
Jag hade kul med karro också. Hej då <33 !!! :P:PXDXD XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0