Forstättningen på Fredagsmyys XD <33

Hej nu har jag varit i skärholmen och jag hittade inget :(  jag skulle ha viljat göra det men pappa och jag kankse ska åka till stan i morron. Jag köpte inga chips från olw men från estella istället men det är ju nästan lika dana chips så det spelar ingen roll....<33
Jag är ledig från skolan på måndag !!!! Studiedag...det ska bli sköönt :) jag kanske ska hälsa på min gamla skola men jag vet inte om jag ska det eller inte...jag vet inte om jag orkar!!! Kanske ska vara hemma istället??  Jag har ju lovat att hälsa på nån gång och nu har jag chansen....:P Får se hur jag gör, jag berättar sen i så fall<33
Jag ska inte göra något speciellt i helgen vad jag vet, annars blir det vell satn men jag vet inte om jag ska åka dit. Men jag vill värkligen ha en väska en jacka och kläder!!! Det känns som att dom som jobbar ser att jag kommer och då tar dom bort allt fint och sen när jag går ut så tar dom fram det igen !! Tova i min klass sa det !! Jag håller med henne XD nu ska jag äta chips och kolla på idol och lite andre grejjer på tv så hej då <33
Läs wwwheddaotovatestar.blogg.se  Den är jättekul <33


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte åka till stan sj? Eller måste dina föreldar följa med?!

2009-10-03 @ 15:28:59
Postat av: Anonym

hon kanske kan åka dit själv men hennes pappa kanske skulle åka dit och då åkte hon med

2009-10-04 @ 12:44:44
Postat av: katja

dt var faktiskt så ;P

2009-10-04 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0