16/10-09 <33 Love this day <33 Freedag

Hej
Idag så har jag varit i skolan och haft det ganska kul :P Jag slutade halv 2 och karro slutade halv 3 så jag coh alice väntade på karro medans hon hade svenska <33 Idag har vi bara lektioer som börjar på s som först slöjd sen svenska och lunch men det räknas inte och rast inte heller, och spanska sen so !! Hade vikarie på svenskan och son asså det var samma lärare, han var bra<33 Sen så när alice och jag hade väntat på karro så gick vi till bussen eller sprang men bussen som kom var ej i trafik så vi kunde inte gå på den..efter några minuter så kom det en buss som vi kunde gå på :) Så åkte vi hem, Jag kanske skulle ha följt med karro på bio för hennes föreldrar skulle se flickan som lekte med elden och den är från 15 år så hon  kunde inte se den så hon frågade mig och sen alice om vi skulle se en film tillsammans men mina föreldrar tyckte jag hade varit hemma för lite!!!! :(  Men jag kommer ju vara hemma hela helgen ju!! Min lillebror fyller 10 år på söndag och han ska ha bowlingkalas i morgon och jag måste vara med på det......och sen kommer vi ha fest för honom sen då kommer jag ju vara hemma.

Hej då <33

me??? Den blev mindre en jag trodde??


PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0