Ointressant ........ xD

Hej
I morse åkte min pappa till farmor och mamma till jobbet, jag och min lillebror va ensamma hemma eller andre (lillebror) hade en kompis igår som sov över så han va här oxå, dom va väl rätt lugna *host*.
Jag fick äta lite frukost och så ducha jag och titta på tv .... de va vad jag gjorde mäst av dagen idag, pappa kom ju hem sen och då åt vi risgrynsgröt. Sen så kolla ja på tv igen. Sen gjorde jag ett 1500 bitars pussel (asså fortsatte) och nu sitter jag här, framför datan :) Rätt tråkig dag zZzZ .........xD
I morron blir de roligare iaf, då kommer dom som ska vara me oss på nyårsafton, min kusin kommer oxå tydligen men de gör inget, de blir säkert kul !!



PUSS O KRAM NYÅRSBANAN xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0