Måndag 7 december 2009 :o

Heej !!!
Idag har ja vart u skolan o de va kul där, på no:n skulle man göra en raket av en pet-flaska och sen skulle man skjuta upp den i luften. Jag hade glömmt att ta me en flaska så ja och tova gjorde en tillsammans för hon hade inte glömmt. Vi gjorde den jättefin !! Sen skulle man pumpa in luft i den och sen skulle den flyga upp i luften jättehögt. När de va min och tovas tur att skjuta upp våran så kom den högst hittils sa våran lärare och våran va bäst i höjd och design sa han, asså våran va bäääst !! Lite stolt <33
 
Igår så va jag och min familj och min lillebrors kompis på julmarknaderna på skansen och sen åkte vio till gamla stan också, de va jätte kuligt !! <3 Nu måste ja ducha......



PUSS OCH KRAM JULBANAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0