Lucia idag xD

Hej <33
Idag har de varit en kul dag.....<33
Igår så va vi hos nån som pappa känner och de va en massa folk som dom kännde där, vi kände inte alla. De va kuligt !! <33 Sen så fick en som min lillebror känner (min kompis lillebror) som också va där sova över hos oss. Dom gick och hyrde film så gick ja och pappa och beställde suchi (??stavas??). Jag åt hemma och sen så åkte jag till hanna och de va vid 8....xDJag skulle sova över där. Vi kollade på en film.....pratade och lite annat <33 Hon ska sjunga idag i kyrkan så jag gick hem från henne vid 1....Nu så sitter jag vid datan. Sen ska vi kolla på henne i kyrkan kl 6 <33 ! Nu ska jag göra nåt annat.....<333 Jag börjar bli förkyld...x( De e tredje advent idag också !!


 Lucia !!


PUSS OCH KRAM JULBANAN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0