Jullov !!!!!

Hej !!
Jag orkar inte förklara alla dagar ja inte har skrivit....men igår så va de sista dan innan jullovet....de snöade jätte mycke och vi skulle ha tipspromenad UTE !!! Nästan runt hela skolan !! Vår grupp gick till klassrummet efter typ 15,16 frågor och de va 24 frågor !!! De va jättekallt ! I förregår så hade vi pysseldag. orkar inte förklara  så mycke men de va kul !!! efter de så va ja hemma hos julia och då baka vi pepparkakor. sen va vi ute och åkte påse m marcus..de va ganska kul.....<333
Idag så vaknade ja vid halv 9 och gick upp och åt frukost och kolla på tv...mina föreldrar och lillebror har inte jullov än. min lillebror får idag, jag fick igår ! och har jullov idag, och några veckor mer...<33

Nu ska jag göra nåt annat...hejdå


PUSS O KRAM JULBANAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0